•• ••

check

Contentscan

Een frisse blik op je communicatie

Wil je weten hoe je huidige communicatie overkomt en waar de kansen liggen om meer resultaat te behalen? Met de Contentscan van Grip op Content krijg je snel en concreet inzicht in de verbeterpunten. Op een laagdrempelige manier help ik jou de eerste stap te zetten naar communicatie die echt bijdraagt aan je doelen.

Wat kun verwachten?

  1. Vooronderzoek

    • Analyse van je website-teksten

    • Check van je socialmediakanalen (zoals LinkedIn) en je Google Bedrijvenpagina

    • Eerste indruk van tone of voice en consistentie

  2. Kennismakingsgesprek op locatie

    • We verkennen waar je nu staat en waar je naartoe wilt

    • Ik stel gerichte vragen om een compleet beeld te krijgen van je communicatie en ambities

    • Als er tijd is, krijg ik graag een rondleiding om een goede indruk te krijgen van het bedrijf
  3. Verbetervoorstel

    • Concreet advies met praktische verbeterpunten

    • Ideeën waar je direct mee aan de slag kunt

    • Aandacht voor toon, zichtbaarheid en aansluiting bij je doelgroep

En daarna?

  • Jij kiest: werk je zelf met het verbetervoorstel aan je communicatie, of vraag je mij om je verder te begeleiden?

  • Stap je door naar het traject Van Content naar Klantenplan, dan worden de kosten van de Contentscan in mindering gebracht.

Contentscan: € 380,- (excl. btw)

 

Plan een afspraak in mijn agenda!

Of bel, app 06-44326613 of gebruik het contactformulier.

Connect

Krijg meer winst en klanten

 

Gebruik jouw unieke verhaal in teksten die raken

Overtuigend

Heldere webteksten die jouw duurzaamheidsbeleid overtuigend communiceren. Zodat jouw klanten niet alleen begrijpen waar jouw bedrijf voor staat, maar dit ook echt gaan voelen door de juiste woorden die exact jouw visie en missie weergeven. Niet afgekeken van anderen, maar een eigen uniek verhaal.

 

Strategisch

Jouw unieke verhaal wekt vertrouwen. Klanten zien jou als expert in de markt. Ze begrijpen jouw waarde beter, kiezen sneller voor jou en betalen de prijs die daarbij hoort. Social media is niet langer een ‘moetje’ maar is onderdeel van je strategie. Omdat je merkt dat zichtbaar en vindbaar zijn vruchten afwerpt.

Zichtbaar

Je bouwt een voorkeurspositie op in de gedachten van jouw klant. Door consistent aanwezigheid te zijn op social media trek je nieuwe klanten aan. Ook talentvolle medewerkers verbinden zich graag aan een bedrijf met een eigen en uniek verhaal. Jouw bedrijf groeit duurzaam. Met klanten en medewerkers die echt bij je passen. Meer winst ligt voor het oprapen.